Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

lunes, 24 de octubre de 2011

Cursa Solidària País del Cava



Gran Carrera!!!

I una bona preparació per la carrera que es realitzarà al meu poble d'aqui a 15 dies! a Lavern Subirats --- Tota la informació la trobareu aquí: http://cursa10kmlavern.blogspot.com/ Encara hi ha places! o sigui que espavileu!


El recorregut d'aquesta carrera son uns 13 km per les carreteres c-15 i la c-243, on el quilometratge està degudament senyalitzat on hi ha avituallaments al pas per La Granada (al Km. 4) i al Restaurant Sol i Vi (al km. 9). 

El que més puc destacar és la organització que va estar increïble i a més a més el seu caràcter solidari la fan una de les carreres a peu més boniques del Penedès.

Vaig sortir molt fort per variar ... i per fer traumatitzar els meus rivals..... a 3'20'' al quilòmetre...però aquest cop, vaig poder anar aguantant aquest ritme fins al quilòmetre 5 a on vaig començar a afluixar una miqueta. a la última pujada abans d'arribar a Sant Sadurní d'Anoia... vaig estar apunt de fondrem... però ja per inèrcia... i com que era baixada... vaig poder anar mantenint fins arribar a la meta.

El meu objectiu marcat abans de sortir de casa era fer menys de 50 min! i si! molt i molt apurat sobretot als últims 2 km ..

.OBJECTIU COMPLERT! 49'54'' és a dir a 3.51 m/km! jiji! :D 47è de la general de 1679! ajaj








Seguirem entrenant i intentant tirar endavant ...malgrat les traves que ens va posant la vida!!!! i...a TOPE!!!!!

Estic en Busca de NOUS ESPONSORS per la següent temporada de Triatlons!! si hi esteu interesats cotacteu amb mi a través d'aquest blog!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario