Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

martes, 27 de marzo de 2012

Marató de Barcelona 2012


Primera Marató acabada!

Doncs si!! Ara ja se que és una Marató! amb Sensacións increíbles!



Sopar de la nit anterior.

-         PIZZA DE FORMATGE AMB PERNIL DOLÇ
-         Brownie
-         XUPITO de frangelico! Ajaj


Només havent dormit 5 hores..agafo la moto i cap a Barcelona amb  el Manel Becerro. Molts nervis abans de començar la carrera.. amb moltíssima gent...d’una manera molt exagerada...

Sempre recordaré el tret de sortida ... amb molts paperets volant...


i amb la música de Freddie 


Mercury/Montserrat Caballé  dels Jocs olimpics de Barcelona del 92..



Després del Tret de sortida...comença la carrera...vaig mantenir un ritme de carrera molt lleuger...als primers quilometres, anava tant concentrat que de tots els monuments importants de Barcelona només vaig veure el camp nou, la Torre Agbar... i...ColoN!

La primera Mitja marató... la vaig realitzar amb 1h 27min... molt relaxat, i sense apretar gens el ritme la veritat, anava de passeig...  a partir del quilòmetre 30, una miqueta fatigat muscularment. Però encara podia mantenir més o menys un ritme de 4:10 el km! Això si...

Finalment... Vaig descobrir la Màgia d’una Marató.. alguns diuen que son els 12 km últims.. Jo diré que son els 2 últims quilometres..sobretot a la de Barcelona.. COLON... fins a Plaça Espanya...pujada...progressiva...horrorosa... on veies molta gent caminant...gent pels terres... enfonsada...i gent que lluitava per creuar la línea de meta..

I si...al final..enmig d’un munt de gent animant-te i uns 50 metres...interminables per creuar la meta.. VAIG REALITZAR LA MEVA PRIMERA MARATÓ!

En un temps de 3 HORES 3 SEGONS!

Molt content... i aquests 3 segons..per no fer sub 3h... me la “suden”!

SÓC TRIATLETA! I FER UNA MARATÓ A AQUEST RITME...PER MI HA SIGUT UN SOMNI!

( que no tardaré en millorar..) ajaj

SALUT!
Pròxima parada... B de BANYOLES!





Cançó inspirant.. pèls de punta..



No hay comentarios:

Publicar un comentario