Albert Sardà Gimeno

Albert Sardà Gimeno
Sarda.triatleta@gmail.com

miércoles, 23 de enero de 2013

Primera prova de nivell


Primera prova de nivell 2013



 Ara ja fa 10 dies que em vaig examinar per veure si la progressió de pretemporada estava donant els seus fruits, i si, a la Mitja Marató de Sitges vaig realitzar un temps de  1h21' a un ritme de 3'50''/km.

 El meu propòsit era fer entre 1h20’ -1h24’. Sense anar forçat.  Certament vaig complir aquest objectiu i obtenint la meva millor marca personal.

Properament publicaré els objectius més importants d’aquesta temporada i sembla que estarà plena de sorpreses  J i espero poder estrenar-me en triatlons de muntanya, que ja fa dos anys que ho intento ...però no hi ha manera!



Mitja Marató de Sitges 2013


No hay comentarios:

Publicar un comentario